Friday 5 July 2013

DI HALAMAN SEPI...


Kejora Hati
2 hours ago via HTC Sense
DiHalaman Sepi

Terhenti sejenak
Di sudut sepi
Ingin aku sampaikan
Salam kasihku buatmu
Ada sesuatu di hatiku
syahdu tapi pilu

Aku rindu kepadamu
Aku ditemani gerimis menitis
Kupinjam buat kiasan
Bagai airmata hati
Menangis kesepian
Merindu cinta dihujung alam

Andai nanti kita bertemu
Jangan izinkan rindu berlalu
biarkan rindu terus dihati

Kau umpama pelangi
Tempatmu di langit tinggi
ada kala kau menjelma
Dan adakalanya kau pergi
Dan aku diamuk sepi
Di alam sunyi

Aku sering ke daerah hatimu
Namun pintu kalbumu tertutup rapi
Aku tunggu suara panggilanmu
Namun aku hampa

Setiap detik malam sepi
Aku di basahi tangisan embun
Aku berjanji
Untuk hadir lagi di daerah ini
biar berjuta kali
aku rela termanggu di laman
Cintamu...



No comments:

Post a Comment

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist